korzyści
Czego się nauczysz na tym szkoleniu?
Sprawdzone przez ponad 10 lat na rynku, autorskie podejście do prowadzenia zyskownego biznesu, opartego o etyczne wartości, poszanowanie potrzeb i ambicji zaangażowanych osób, które kochają to co robią w tworzonej wspólnie przez Was organizacji.
Dążenie do zysku nie jest najważniejszą częścią prowadzenia zyskownego (sic!) biznesu. Jest obszar misyjny, który jest budulcem i fundamentem tego, co robisz, wpływa na generowanie pomysłów, jest siłą w kryzysach, trudach i przeciwnościach, wspiera Cię w rekrutacji i jest Twoim rzeczywistym celem. Z kursu dowiesz się jak odkryć swoją misję, która będzie Twoim paliwem!
Co to jest i po co Ci strategia generalna? Jak opracować swoją strategię generalną? Przejdziemy przez wszystkie kluczowe składniki strategii na przykładzie strategii RTCK. Będzie mowa o misji, wizji i wartościach kultury organizacyjnej, o tym jak zorganizować zespoły, o kluczowych KPI, a także 3 systemach: motywacji, konsekwencji i wynagrodzeń.
Co to jest i po co jest strategia handlowa? Jak opracować swoją strategię handlową? Prezentacja na przykładzie rzeczywistej strategii handlowej RTCK. Nauczysz się jak opracować cele i zadania marketingowo-sprzedażowe, jak wyodrębnić segmenty klientów oraz kanały dotarcia do nich, określić konkurencję i Twój wyróżnik. Nauczysz się robić plany i realizować cele, organizować zespół handlowy, a także budżetować działania.
Kim jest Twój klient? Zrozum jego potrzeby i skup się na ich realizowaniu. Dowiesz się z jakich powodów ludzie kupują. Pomówimy o potrzebach świata, o trzymaniu się misji i propozycji wartości. Podobnie jak w poprzednich lekcjach kursu podzielimy się z Tobą prawdziwym obrazem tego, jak wyglądało poszukiwanie klienta w RTCK. Wiedza uczy, ale przykłady pociągają!
Jakie kanały sprzedażowe zastosować, aby być skutecznym w swojej działalności? Omówimy aż 20 najważniejszych kanałów sprzedaży i podamy przykłady z RTCK. Dowiesz się jaką rolę spełnia content i dystrybucja w strategii handlowej. Nauczysz się planowania, działania i ewaluowania swoich działań, a także zarządzania wszystkimi momentami prawdy w każdym kanale.
Przywództwo, tak jak je rozumiemy w RTCK zawiera się w cytacie z filmu Męska Gra z Alem Pacino: “Albo zwyciężymy jako zespół, albo przegramy jako jednostki”. Jak wprowadzić takie zasady przywództwa w praktyce? Co na to Karol Wojtyła? Jak wprowadzić ludzi w firmie w proces podejmowania decyzji, na czym polega dobra struktura organizacyjna i system wynagradzania indywidualnych osiągnięć.
Ludzie to najcenniejsze co masz w swojej organizacji. Ich pasje, talenty i mocne strony przynoszą najwięcej efektów, gdy są odpowiednio ukierunkowane. Jak sprawić, by w Twoim środowisku pracy rozkwitło życie? Jak sprowadzić do firmy osoby, którym nie będziesz musiał wydawać poleceń, a ich osobista motywacja, zaangażowanie i efektywność będzie na najwyższym poziomie? Co nam podpowiada w tym temacie św. Ignacy Loyola? W tej lekcji powiemy też o przepływie informacji pomiędzy ludźmi – tak jak to się odbywa w RTCK.
Zarządzasz mamoną, czy mamona zarządza Twoim Biznesem? O prostych zasadach finansowych, które będą Cię strzec jak anioł stróż. Pomówimy m.in. o monitorowaniu finansów firmowych, mierzeniu kluczowych wskaźników finansowych, budżetowaniu, ustalaniu marży i wojnach cenowych. Zapoznasz się z tym, jak wyglądają dokumenty finansowe RTCK.
Część bonusowa do całego systemu zarządzania biznesem według RTCK. Naucz się współpracy z Królem, dokonaj zawierzenia swojego biznesu i zbieraj tego owoce. Dobry system ma swój “gwarant” systemu, który czuwa nad jego poprawnością. Gwarantem systemu w RTCK jest Zasada Królewska, która stanowi nasz skarb i przejawia się namacalnie w życiu całej organizacji.